info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

کفپوش چوب پلاست

کفپوش چوب پلاستیک1

 دکینینگ فضایی را در گوشه ایی از حیاط یا بالکن شما ایجاد می کند که باتزیینات می تواند فضایی آرام و مفرح را برای شما و خانواده در اوقات فراقت فراهم نماید.بسیاری ازخانواده ها می پرسند، کدام کف باید چوب و کدام  باید چوب پلاستیکی باشد؟ در زیر چند نکته در مورد چگونگی انتخاب یک کفپوش مناسب می باشد را برسی می کنیم.

کفپوش چوب پلاست

عمدتا از ترکيب چوب و پلاستيک ساخته شده است که از طريق فرآيندهای معينی که به اکستروژن تولید می شود. این محصول به دلیل خواص آن نیاز به نگهداری نداشته و در مقابل باران و برف هم مقاومت بیشتری نسبت به چوب طبیعی از خود بروز می دهد.

 چوب پلاستیک محصولی است که برای موریانه ها اشتها آور نیست. در حالی که چوب طبیعی اشتهای موریانه را تحریک هم می کند.!!!!چوب کامپوزیت پلاستیک می تواند به عنوان آن استفاده می شود و نیاز به هیچ نقاشی یا نقاشی بیشتر نیست. چوب طبیعی باید به اندازه مورد نیاز برداشته شود و سپس نقاشی یا پرداخت شود.

     چوب پلاستیک یک ماده پایدار است که از پلاستیک بازیافت شده و زباله های چوب استفاده می کند و مانع از برداشت بیشتر درختان می شود. چوب طبیعی در نهایت منجر به جنگل زدایی خواهد شد.

۱- پایداری و ثبات

بعد از گذشت چند سال می توان طراوت را نخستین را به محصول بازگرداند . بدین منظور باید در ابتدا محصول را کاملا با آب فراوان شسته تا هیچ جسم خارجی روی محصول قرار نداشته باشد ، سپس با استفاده از یک دستگاه ساب ( با سمباده های بسیار درشت ) روی آن را در یک حرکت ممتد و طولی ساب می زنیم ، هرگز نباید حرکت دستگاه به شکل چرخشی صورت پذیرد

توجه : بخشی که ساب زده شده ممکن است با بخش های دیگر کمی متفاوت به نظر برسد که این امر بسته به نوع سمباده ای می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.

 

۲- تعمیر و نگهداری

با توجه به ساختار و ماهیت مواد تشکیل دهنده پروفیل های چوب پلاست ، این محصول به مراقبت اندکی نیاز دارد ، با این حال نسبت به انجام دوره ای و یا مقطعی مراقبت های زیر توجه نموده و دستورالعمل های زیر را انجام دهید.

 چوب پلاست یک محصول متراکم و مقاوم در برابر آب می باشد .در صورتیکه اثر لکه ها به سرعت از سطح رویی پروفیل های چوب پلاست برطرف و پاک شوند قادر به نفوذ به لایه های درونی محصول نبوده و از بین خواهند رفت مراقبت و نگهداری از محصولات چوب پلاست موجت افزایش طول عمر آن می گردد . برای این منظور توصیه می گردد جهت تمیز نمودن محصول از محلول های شیمیایی رقیق مانند صابون ، پودر و مایع ظرفشویی استفاده شود.

 

۳- مقاومت در برابر یو وی و آب و هوا

احتمال دارد شاخه ها بر اثر تابش نور خورشید در ابتدا کمی کم رنگ شود ، ولی رنگ آن پس از مدتی پایدار می گردد ، رنگ شاخه ها ممکن است کمی با رنگ نمونه های رویت شده متفاوت باشد.

لایه پی وسی در سطح خارجی چوب پلاستیک باعت محافظت آن در شریط جوی متفاوت و تغییرات دمایی خواهد شد.وهم چنین باعت مقاومت آن در مقابل اشعه خورشید خواهد شد.

 

۴- مقاومت در برابر لغزش

چوب پلاستیک مقاومت زیادی در مقابل لغزش دارد.

قبل از نصب کف پوش در فضای بیرونی منزل خود و توضیحات داده شده بهتر است با کارشناسان مرتبط با صنعت چوب پلاستیک و چوب شورت داشته باشید تا بهترین گزینه را برای فضای خود انتخاب کنید. این کف پوش فضایی را برای شما ایجاد خواهد کرد که حداقل ۱۵ سال میهمان شما خواهد بود.

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top