info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

چوب پلاستیک محصول چند سازه(2)

 

 

ترمو پلاستیک ها برای صنایع محصولات چوبی ، دنیایی نا آشنا هستند ، هرچنداین دو صنعت از گذشته رقیب یکدیگر محسوب می شدند . رقابت در بازارهای متفاوت ، استفاده از مواد متفاوت و تولیدات متفاوت هم از دیگر ویژگی های این دو صنعت است .

 

وضعیت برخی از صنایع پلاستیکی در دهه های اخیر به میزان بسیار ی تغییرکرده است . علاقه مندی هایی  که در اثر موفقیت هایی چندین نوع از  محصولات چوب – پلاستیک به دست آوردند در این صنایع ایجاد شد . با بالا گرفتن دانش و آگاهی از چوب ، تجهیزات تولیدی هم پیشرفت کردند و عرضه کنندگان این دستگاه ها هم بیشتر شده و فرصتی برای ایجاد بازاری جدید  به خصوص در بخش متر یال های ساختمانی فراهم شد . دوچشم  اندازمحصولات جنگلی نیز به همین مقدار تغییر کرده است . آنها به چوب-پلاستیک به عنوان محصولی که دوام چوب را افزایش می دهد و به نگهداری های کمتری در هنگام مصرف نیاز دارد نگاه می کنند ( یکی از مهم ترین دلایل فروش این محصول) . برخی از کمشرکت های تولیدات جنگلی نیز شروع به تولید الوا رهای چوب – پلاستیک و دیگر محصولات و عرضه ی آن کردند . این ریسک در ساخت چوب – پلاست توسط این صنایع به خاطر افزایش تقاضا و همچنین تجاربی که این صنایع در محصولات ساختمانی داشتند انجام شد

 

معرفی صنعت چوب پلاستیک

نام گذاری چند سازه چوب – پلاستیک اشاره  دارد به شماری از فراورده هایی دارد که در آنها چوب ( به هر شکل ممکن ) و نیز گرما نرم ها یا گرما سخت ها وجود دارند . پلیمر های گرما نرم پلیمر هایی همی باشند که با گرما دادن به آنها می توان آنها را ذوب کرد و پلیمر های گرما سخت ، پلیمر هایی هستند که در اثر گرما سخت می شوند . از جمله پلیمر های گرما نرم می توان پلی اتیلن ، پلی پروپیلن و یا پی وی سی را ذکر کرد و در مورد پلیمر های گرما سخت هم می توان از اپوکسی ها و فنلیک ها نام برد . پلاستیک های گرمانرم در ساخت محصولات گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند ، مانند ظرف های شیر ، کیسه های مواد خوراکی و یا رو دیواری در خانه ها .

برخلاف چند سازه های چوب – گرماسخت ، چند سازه های چوب – گرمانرم ، رشد چشمگیری در سالهای اخیر داشته است . این بخش منحصرا چند سازه های چوب – گرمانرم را تشریح می کند که به عنوان چند سازه چوب-پلاستیک اغلب مورد استفاده قرار می گیرد ، چرا که معمولا اصطلاح پلاستیک اشاره به همان پلاستیک های گرمانرم دارد .

 

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top