info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

چوب پلاست و آینده

آینده چوب پلاست

انتظار میرود میزان تولید جهانی چوب پلاستیک کامپوزیت در سال ۲۰۱۷ به میزان بیش از ۴میلیارد دلار ارزش داشته باشد. مطمئن باشید در آینده بیشتر راجع به چوب پلاست می شنوید.

همچنین باعث می شود افزایش دامنه کاربرد در برنامه های کاربردی نرده و نردهها موجب افزایش تقاضا برای محصول در صنعت ساخت و ساز شود. از طرفی رشد تقاضا برای کامپوزیت پلاستیک چوب به عنوان کم هزینه و جایگزین سازگار با محیط زیست به قطعات پلاستیکی و فولادی در برنامه های کاربردی ساخت و ساز شود.

انتظار این است که بهتر شدن بازیافت، پایداری حرارتی و سختی ارائه شده توسط کامپوزیت های پلاستیکی چوب، راه های جدیدی برای رشد صنعت در طی هشت سال آینده ایجاد کند. علاوه بر این، افزایش دامنه کاربرد در ساخت و سازهای خیابانی و محوطه سازی به علت ویژگی های مانع نویز ارائه شده توسط محصول احتمالا موجب تقاضا می شود.

 

پیش بینی کارشناسان این است که این صنعت به دلیل افزایش قیمت های پتروشیمی و افزایش نگرانی های زیست محیطی در طول دوره های پیش بینی شده شاهد رشد قابل توجهی باشد. انتظار میرود تولیدکنندگان صنایع چوب و پلاستیک به سمت تولید کامپوزیت پلاستیکی چوب به دلیل تکنولوژی تولید مشابه و نیز هزینه تولید پایین تر حرکت کنند. علاوه بر این، انتظار میرود تولیدکنندگان چوب پلاستیک به علت تکنولوژی فنی سریعتر حرکت کنند.

 

انتظار می رود که تقاضای افزایش تولید برای ساخت سازهای موسیقی مانند فلوت، کلارینت و گیتار موجب افزایش تقاضا شود. افزایش استفاده از کامپوزیت های پلاستیکی چوب برای تولید کالاهای مصرفی مختلف مانند اسباب بازی ها، مداد، فنجان ها، رژلب ها و بسته بندی های با کیفیت بالا پیش بینی می شود که تاثیر مثبتی بر رشد صنعت داشته باشد. با این حال خواص جذب رطوبت چوب که می تواند رشد قارچ ها و قالب ها را ترویج کند انتظار می رود که رشد بازار را مختل کند، زیرا باعث کاهش عمر محصول نهایی می شود.

بینش محصولات چوبی

 

بازار تولید چوب پلاست به نوع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلرید و دیگر موارد تقسیم شده است. انتظار می رود که کامپوزیت پلاستیک چوب پلی اتیلن بر بازار تأثیر بگذارد و به دنبال آن پی ویوییل کلراید باشد. انتظار می رود پایداری و ساختار برتر پلی اتیلن از تقاضای این محصولات در عملیات با کارایی بالا مانند ساخت و بسته بندی افزایش یابد.

بینش برنامه

بازار به وسیله نرم افزار به عنوان ساختمان و ساخت و ساز، قطعات خودرو، کالاهای صنعتی و مصرفی و دیگران تقسیم شده است. بخش ساختمان و ساخت و ساز اکثر سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این می تواند به افزایش فعالیت های توسعه زیربنایی، به ویژه در کشورهای در حال توسعه و افزایش تقاضا برای زیبایی زیبایی طبقه و راه حل های مبلمان در سراسر جهان است.

ضایعات نرم افزاری بیش از ۸۰ درصد کل تقاضای پلاستیک چوب را در ساخت و ساز و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می دهد. انتظار می رود که بخش خودرو انتظار می رود که رشد قابل ملاحظه ای به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات زیستی برای تولید قطعات داخلی خودرو مانند صندلی های مخفی، کابین و پشت صندلی ها باشد.
اجرای چوب پلاست

 

اطلاعات بین المللی

 

انتظار می رود که آسیا و اقیانوسیه به علت توسعه سریع ساخت و ساز و صنعت خودرو، رشد چشمگیری در صنعت تولید داشته باشد. انتظار می رود افزایش درآمد قابل مصرف همراه با تغییر سبک زندگی مصرف کننده در اقتصادهای در حال ظهور از جمله ژاپن، هند، اندونزی و تایلند باعث افزایش تقاضا برای اتومبیل های برتر در منطقه شود که به نوبه خود احتمالا تاثیر مثبتی بر رشد بازار پلاستیکی قطعات چوب بیش از دوره پیش بینی شده. علاوه بر این، بخش تولید قطعات الکترونیکی و لوازم مصرفی در چین همراه با افزایش دامنه کاربرد محصولات مبتنی بر زیست در این صنایع احتمالا باعث افزایش تقاضا برای کامپوزیت های پلاستیکی چوب می شود.

بینش های رقابتی

 

این صنعت دارای بازیکنان متعدد است و از لحاظ تولید تحت سلطه شرکت های آمریکای شمالی قرار دارد. بازیکنان صنعت با تمرکز بر تحقیق و توسعه به منظور بهبود عملکرد محصول و افزایش دوام هستند. بازیکنان کلیدی در بازار شامل:

 Certainteed، LLC، Fkur Kunststoff GmbH،  Kindwood ، JELU-WERK J. Ehrler GmbH & Co. KG، Josef Ehrler GmbH & Co. KG، Polymera، Inc .، Polyplank AB، Renolit، Tamko Building Products، Inc.، Timbertech Trex، Inc.

شرکت جی اس مستقر در روسیه در سال ۲۰۱۵ شروع به کار کرده است . این شرکت تولید کننده کامپوزیت های پلاستیکی چوب گرانول و محصولات تکمیل شده با استفاده از فن آوری های تزریق و اکستروژن است. این کارخانه برای کاهش واردات محصول در روسیه تاسیس شد که بیش از ۴۰ درصد کل تقاضا را به خود اختصاص داده است.

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top