info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

طراحی مدرن با استفاده از کفپوش چوب پلاست دور استخر

طراحی مدرن با کفپوش چوب پلاست دور استخر اخیرا بسیار محبوب شده است! به طوری که شما می بینید برای متریال کفپوش دور استخر از چوب پلاستیک های مخصوص استفاده می شود که مزایای بسیار زیادی نیز دارد.

البته باید گفت که برای خرید چوب پلاست دور استخر باید با بهترین مرکز تولید کننده آن سروکار داشته باشید تا بهترین محصولات را به شما تحویل دهند. در ادامه این مقاله از مقالات شرکت چوب پلاست دکسان در مورد طراحی کفپوش دور استخر با چوب پلاست اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 


چوب پلاست چیست؟ چه کاربردی برای کفپوش دور استخر دارد؟

چوب پلاست نوعی متریال است که برخلاف نام آن که چوب است، در برابر رطوبت و لغزش بسیار مقاوم است! این دقیقاً همان چیزی است که شما برای استفاده به عنوان کفپوش استخر نیاز دارید؛ زیرا معمولاً دور استخر ها مرطوب می شود و این رطوبت باعث سر خوردن افراد و همچنین خراب شدن متریال دور استخر خواهد شد.

 

کفپوش چوب پلاست دور استخر

 

به همین دلیل استفاده از چوب پلاستیک دور استخر می تواند بسیار مناسب باشد. دلیل این امر در نحوه ساخت این متریال و پروسه تولید آن است که ما نمی خواهیم به آن بپردازیم. فقط مهم این است که چه کاربردی می توانید از این کفپوش ها برای پوشاندن کف دور استخر داشته باشید. بهتر است ابتدا طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

اگر در هنگام سفارش با متخصصین دکوراسیون استخر نیز مشاوره و صحبت‌ هایی داشته باشید، قطعا خواهید شنید که خرید کفپوش چوب پلاست برای استفاده دور استخر یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است؛ زیرا هم باعث افزایش زیبایی محیط استخر، هم باعث کاهش آلودگی های زیست محیطی و هم باعث افزایش ایمنی و راحتی خیال شما در هنگام استفاده استخر است.

در طراحی های مدرن خارجی نیز استفاده از این متریال برای افزایش جذابیت دور استخر و کاهش آسیب های احتمالی افراد هنگام ورود و یا پس از خارج شدن استخر انجام می پذیرد.

اما مزایای مهم خرید این کفپوش ها در ادامه به شما گفته خواهد شد. این مزیت ها را می توانید به عنوان مزایای برتر این مواد در نظر بگیرید؛ زیرا شما کاربرد بسیار متنوعی نمی خواهید و می خواهید برای پوشاندن کف دور استخر از یک متریال فوق العاده استفاده کنید. پس بهترین پاسخ برای این نیاز شما خرید کفپوش چوب پلاست دور استخر است.

 

 

ایده بگیرید و به ما ایده بدید: نمونه پروژه کفپوش چوب پلاستیک برای دور استخر

 

 

مزایای خرید کفپوش چوب پلاست برای استفاده دور استخر

شما در هنگام خرید کفپوش دور استخر باید به دو نکته اساسی توجه کنید: اولین نکته این است که متریال شما باید جلوی لغزیدن پا هنگام راه رفتن دور استخر را بگیرد؛ به همین دلیل باید جنس متریال مورد استفاده شما کاملاً ضد لرزش باشد.

علاوه بر این، رطوبت موجود در اطراف استخر می تواند باعث تخریب سریع متریال شود.

این نیز باعث می شود تا شما از خریدی که انجام داده اید، راضی نباشید؛ زیرا به سرعت متریال شما کیفیت ابتدایی خود را از دست خواهد داد. این می تواند هم به پاهای شما آسیب بزند، هم از زیبایی استخر شما بکاهد و هم باعث افزایش هزینه های شما شود.

حال بیایید به بررسی مزایای خرید کفپوش چوب پلاستیک بپردازیم. به طور کلی، ۴ مزیت اصلی و مهم برای خرید این متریال برای پوشاندن کف استخر ها بررسی خواهد شد.

هر یک از این مزایا جذابیت خاصی برای شما خواهند داشت که نمی توانید از هیچ یک از آنها بگذرید!

 

1. طول عمر این مواد بسیار زیاد است!

می دانیم که رطوبت محیط اطراف استخر همیشه به دلیل آب موجود درون استخر زیاد است. این رطوبت می‌تواند رفته رفته باعث کاهش مرغوبیت و کاهش کیفیت محصول ابتدایی شما شود. این نیز باعث می شود تا خرابی ها و تعمیرات مختلفی که باید برای پوشاندن کف استخر انجام دهید، روز به روز بیشتر شود!

اما قطعاً این را نمی خواهید؛ زیرا هر بار تعمیرات کفپوش دور استخر می تواند آرامش شما را تا چندین روز و هفته به هم بزند. به همین دلیل بهتر است همین الان اقدام به خرید کفپوش چوب پلاست بکنید؛ زیرا شما می‌خواهید یک بار برای چندین سال متوالی هزینه کنید.

پس ارزش دارد برای جلوگیری از دردسرهای مختلف و همچنین کاهش هزینه های تعمیرات و سرویس، هزینه خود را برای خرید کفپوش چوب پلاست با زیبایی و جنس فوق العاده صرف کنید.

 

طول عمر چوب پلاست زیاد است

 

2. نسبت به ماده ای که خریداری می کنید، آلودگی کمی به محیط زیست وارد خواهید کرد.

معمولا تولید مواد مختلف که در صنایع دکوراسیون و ساختمان سازی استفاده می شوند، با تولید آلودگی زیست محیطی و آسیب به محیط زیست همراه اند. در تولید چوب پلاستیک ها کمترین آسیب به محیط زیست وارد خواهد شد؛ زیرا ما در شرکت تولید دکسان از بهترین متریال اولیه با بهترین پروسه های تولید استفاده می کنیم.

این دو عامل باعث می شوند آلودگی های زیست محیطی کمتر شوند، بازدهی واکنش ها بیشتر شده و کیفیت محصولات نهایی نیز رشد بسیار خوبی داشته باشند. به همین دلیل ما مفتخریم که بهترین چوب پلاستیک ها را برای پوشاندن کف استخر تولید می کنیم.

این متریال با اطمینان و تضمین کامل به شما ارائه می‌شوند و پس از خرید می توانید آنها را به راحتی نصب کرده و از خرید خود لذت ببرید. البته باید ذکر شود که این متریال بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی، می تواند بهترین خرید برای شما باشد که تا سالهای سال رضایت کافی را از آن داشته باشید.

 

3. قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر مناسب است.

قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر نسبت به طول عمر و کارایی که به شما می دهد، واقعا مناسب است. به همین دلیل می توان این کفپوش ها را در مقیاس عمده خرید و برای استفاده های خانگی و صنعتی خیال خود را راحت کرد!

در کل قیمت چوب پلاست نسبت به کیفیت و کارایی آن کاملا به صرفه است.

معمولاً تعیین قیمت برای متریالی که کیفیت بسیار بالایی دارند، بی معنی است زیرا شما قرار است فقط یک بار هزینه کنید و در این یک بار می توانید محصولی بخرید که شما را از چندین بار تعمیر و سرویس دور نگه دارد. این خود باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد.

علاوه بر این، باید ذکر شود که شما اگر هم اکنون هزینه‌ ای برای خرید یک متریال می دهید، سال بعد باید دو برابر آن را فقط برای تعویض و یا تعمیر آن بدهید. پس منطقی است که الان برای خرید این ماده کمی دید خود را وسیع تر کنید.

 

4. نیازی به تعویض و تعمیر و تمیز کردن مرتب ندارید.

تمیز کردن دکوراسیون منزل نیز یکی از مهم ترین دغدغه ها برای شما، به خصوص خانم ها، است! مخصوصاً اگر استفاده شما از استخر زیاد باشد، شما نیاز به تمیز کردن مرتب آنها خواهید داشت؛ زیرا آلودگی هایی که نمی دانید از کجا آمده است، ممکن است بر روی آن بنشینند و شما نیاز به تمیز کردن مرتب آن داشته باشید.

اما اگر خرید کفپوش چوب پلاست برای استفاده دور استخر انجام دهید، دیگر نگران تعمیر مرتب و تمیز کردن متریال نخواهید بود؛ زیرا به راحتی می توانید با کمترین دردسر و هزینه و با بیشترین فاصله زمانی، اقدام به تمیز کردن کفپوش دور استخر خود بکنید.

 

جمع بندی

در این مقاله از مقالات وب سایت دکسان مهمترین مزایا و نکات خرید کفپوش دور استخر را به شما گفتیم. گفتیم که چوب پلاستیک نوعی متریال است که با استفاده از روش های نوین و مدرن ساخته شده است.

روش های ساخت این متریال باعث کاهش آلودگی زیست محیطی ناشی از تولید این محصولات خواهند شد. علاوه بر این، هزینه‌ های تولید رفته رفته کاهش یافته و قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر نیز بهتر خواهد شد.

مزایای زیادی را برای خرید این متریال برای کفپوش دور استخر به شما گفتیم؛ هر یک از این مزایا می تواند نظر شما را جلب کند. اما نکته مهم این است که شما چه حسی نسبت به کفپوش منزل و یا استخر خود خواهید داشت!

اگر حس سرزندگی و طراوتی که چوب به ما می دهد را دوست دارید، در خرید کفپوش چوب پلاست هیچ شکی نکنید.

 

حس طراوت ناشی از چوب پلاست

 

برای اطلاع از قیمت کفپوش چوب پلاست دور استخر، می توانید با ما تماس بگیرید و علاوه بر این برای دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید با مشاورین ما در مرکز در ارتباط باشید.

 

 

چناچه با خواندن متن سوالاتی در ذهنتان ایجاد شده لطفا سوالات متداول زیر را مطالعه فرمایید. در صورتی که سوال شما جواب داده نشده بود، با ما تماس بگیرید.

 

خرید کفپوش چوب پلاست دور استخر چه مزایایی دارد؟

طول عمر زیاد، قیمت مناسب، کاهش دردسر های تعمیرات و نگهداری و افزایش زیبایی محیط دور استخر از مزایای خرید کفپوش های چوب پلاست اند.

 

چرا برای متریال دور استخر بهتر است از چوب پلاستیک استفاده کنیم؟

این متریال می توانند به راحتی باعث افزایش زیبایی محیط استخر شوند؛ همچنین از لغزش پای شما نیز جلوگیری خواهند کرد.

 

قیمت کفپوش چوب پلاستیک چند است؟

برای اطلاع از قیمت کفپوش چوب پلاستیک دور استخر می توانید همین الان با متخصصین ما تماس بگیرید.

 

برای خرید چوب پلاست برای دور استخر چه کنیم!؟

ما در کنار شما هستیم! همین الان می توانید با متخصصین ما تماس بگیرید و بهترین کفپوش چوب پلاستیک را برای استفاده دور استخر خود بخرید.

 

آیا می توان کفپوش چوب پلاست را تمیز کرد؟

بله! تمیز کردن این متریال به راحتی انجام می شود؛ برخلاف دیگر متریال مورد استفاده در کفپوش استخر ها، چوب پلاستیک نیاز به تمیز کردن مرتب نیز نخواهد داشت.

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top