info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

طراحی آلاچیق با استفاده از چوب پلاست

طراحی آلاچیق با استفاده از چوب پلاست از پرطرفدارترین موارد در طراحی دکوراسیون حیاط است. آلاچیق ها مکانی برای استراحت و تفریح های کوچک خانوادگی و دوستانه محسوب می شوند. حال این نکته حائز اهمیت است که این خانه های کوچک درون حیاط با چه متریالی ساخته شوند. متریال مورد نظر ما در این مقاله از مقالات دکسان، چوب پلاست است. قیمت چوب پلاست برای استفاده در ساخت آلاچیق مناسب است و بازدهی آن برای مصارف طولانی مدت بسیار بالا است. دیگر موارد مورد بررسی را در ادامه بخوانید.

آلاچیق چوب پلاست

بهترین مواد برای ساخت آلاچیق

آلاچیق چوبی از انواع سازه ها درون حیاط منازل است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این سازه باید در برابر شرایط محیطی مختلف از خود مقاومت خوبی نشان دهد. آلاچیق ها یکی از بهترین انتخاب ها برای یک دورهمی ساده و جذاب درون حیاط منزل هستند. حیاط منزل را می توانید با دکوراسیون مختلفی تزئین کنید که یکی از بهترین نقاط عطف دکوراسیون منزل در قسمت حیاط، می تواند آلاچیق باشد.

آلاچیق ها با مواد مختلفی ساخته می شوند؛ در ابتدای امر، شاید شما در ذهن خود چوب خالص را برای آلاچیق ساختن مناسب بدانید. آلاچیق چوبی با تمام مزایایی که دارد، معایبی هم دارد. چوب برای ساخت آلاچیق گزینه مناسبی است اما نه همیشه؛ یعنی شما نمی توانید در شرایط دمایی و آب و هوایی مختلف انتظار مقاومت بسیار خوب و کارایی مناسب از چوب را برای آلاچیق داشته باشید.

حال گزینه دیگری برای ما روشن می شود که نام آن چوب پلاست یا چوب پلاستیک است. این ماده نوعی کامپوزیت شناخته می شود که ترکیبی از چوب و ماده پلیمری است. این ماده ترکیبی ویژگی های هر دو ماده اولیه را دارد و هم قیمت مناسب دارد و هم کارایی آن در مصارف مختلف بالا است.

در سال های اخیر، ساخت آلاچیق با چوب پلاستیک طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. با توجه به ویژگی های برتر چوب پلاست در برابر دیگر متریال موجود، ساخت انواع آلاچیق با چوب پلاست برای شما بهترین گزینه محسوب می شود.

آلاچیق یا پرگولا که از نظر ساختار بسیار شبیه هم هستند، می توانند با چوب پلاستیک ساخته شده و مزایای بسیار زیادی به شما ارائه دهند. دکسان هم تضمین کیفیت آلاچیق های ساخته شده با چوب پلاستیک را برای شما ارائه خواهد کرد.

 

 

ویژگی های آلاچیق با چوب پلاست

آلاچیق با چوب پلاست از سازه های محبوب در طراحی دکوراسیون حیاط منازل محسوب می شود. این ماده پتانسیل تبدیل شدن به بهترین گزینه برای ساخت آلاچیق و پرگولا را دارد. به دلایل زیر:

  • چوب پلاست در برابر رطوبت و عبور آب کاملا عایق است.
  • این ماده از بروز هر گونه جرقه و اتصالات مختلف جلوگیری میکند.
  • هزینه نگهداری آن در برابر دیگر متریال مثل چوب یا فولاد بسیار کمتر است.
  • ابزار پذیری خوب این ماده از مزایای دیگر آن است.
  • چوب پلاست نسبت به چوب خالص و همچنین ام دی اف انعطاف پذیری بیشتری دارد.
  • این ماده کاملا قابل بازیافت است و برای افراد دوستدار محیط زیست یک گزینه مناسب است.
  • این ماده در برابر جذب آلودگی های میکروبی و باکتریایی کاملا مقاوم است.
  • چوب پلاست برای ساخت آلاچیق، این سازه را نسبت به هر گونه مایعات، چربی ها و اسید ها مقاوم می کند.
  • مقاومت مکانیکی این ماده نسبت به چوب سه الی پنج برابر است.
  • آلاچیق چوب پلاست در برابر اشعه های uv، صوت، گرما و سرما مقاوم است.
  • این ماده برخلاف چوب خالص نسبت به ورود حشرات و جانوران کوچک مقاوم است.
  • رنگ پذیری بالای چوب پلاست باعث میشود تا آلاچیق شما در رنگ ها و طرح های جذابی ساخته شود.
  • در شرایط تغییرات آب و هوایی شدید، این ماده مقاومت بسیار خوبی دارد.
  • شما می توانید چوب پلاستیک را به راحتی بشویید و آن را همیشه تمیز نگه دارید.
  • قیمت چوب پلاست برای خرید نسبت دیگر متریال بسیار پایین تر است.

 

 

مزایای ساخت آلاچیق با استفاده از چوب پلاست

مزایای ساخت آلاچیق و پرگولا چوب پلاست بسیار زیاد اند. این مزایا باعث می شوند تا احساس رقابت ایجاد شده بین متریال مختلف در مقایسه با چوب پلاستیک بیشتر هم شود. البته این رقابت معمولا به سود چوب پلاست خواهد بود؛ زیرا این ماده با در نظر داشتن تمام نیازهای مصرف کنندگان تولید شده است. همچنین برای ساخت آن از جدیدترین متد ها و بروز ترین تکنولوژی ها بهره برده شده است.

در بررسی های مختلف و استفاده های طولانی مدت، این چوب پلاست است که خم به ابرو نمی آورد. این محصول ترکیبی با کیفیتی مناسب عرضه می شود و انواع مختلفی هم دارد. می توان مزایای ساخت آلاچیق و پرگولا چوب پلاست را در موارد زیر مورد بررسی قرار داد.

 

1. قابل نصب در حیاط یا پشت بام

قابلیت نصب متنوع برای چوب پلاست، آن را به یکی از بهترین موارد برای ساخت آلاچیق تبدیل کرده است. شما می توانید به راحتی آلاچیق خود را سفارش دهید و آن را در بخشی از حیاط یا در مرکز آن و حتی در پشت بام نصب کنید. وزن سبک آلاچیق چوب پلاستیک باعث می شود تا شما بتوانید آن را به راحتی حمل کرده و در بخش های مختلف از دکوراسیون حیاط منزل خود نصب کنید.

البته ما در دکسان نصب آسان این آلاچیق ها را به شما ارائه می دهیم. به طور کلی سفارش انواع آلاچیق چوب پلاست با توجه به هزینه مناسبی که دارد، می تواند برای استفاده های مختلف شما مثل استفاده در حیاط و پشت بام مناسب باشد. در فصول مختلف سال می توانید از این آلاچیق ها در بخش های مختلف منزل خود به خوبی استفاده کرده و هزینه کمی بابت نگهداری و تمیز کاری آن پرداخت کنید.

 

2. شباهت زیاد به چوب

همه انسانها حس زیبای لمس چوب و استفاده از مواد چوبی را دوست دارند. یکی از مزایای اصلی استفاده از آلاچیق چوب پلاست این است که شما می توانید همان احساس چوب را از این متریال دریافت کنید. در ضمن این ماده برخلاف چوب، می تواند عایق خوبی برای رطوبت و باران و برف هم باشد. به همین دلیل شما می توانید احساس زیبای استفاده از متریال چوبی را در حیاط منزل خود دریافت کنید.

با توجه به مقاومت بالای چوب پلاست در استفاده های مختلف، شما می توانید محیط نشیمن درون آلاچیق و حتی میز درون آن را هم از همین ماده سفارش دهید. کمی تصور کنید که چه زیبا میشود اگر بتوان یک آلاچیق را به طور کامل از یک ماده واحد ساخت و رنگبندی بسیار خوبی به آن داد. چوب پلاستیک دقیقا تمامی این مزایا را برای شما ارائه می کند.

 

3. مکانی مناسب برای تفریح کنار خانواده و دوستان

همه ما در زندگی مدرن دچار خستگی ها و مشکلات مختلف می شویم که کمی استراحت به صورت ساده و در حیاط منزل و یا پشت بام می تواند نیاز بدن برای یک رفع خستگی را مرتفع سازد. استفاده از آلاچیق چوب پلاست می تواند این نیاز شما را به طور کامل مرتفع سازد. در زندگی مدرن امروز ما با متریال مصنوعی و ساخته دست انسان سروکار داریم. حال استفاده از متریالی که احساس طبیعی بودن آن به ما داده شود و در استفاده های طولانی مدت و در تفریحات سالم کنار خانواده و دوستان همراه ما باشد چقدر شیرین است!

آلاچیق چوب پلاستیک و سفارش آن دقیقاً همان چیزی است که شما پس از یک هفته سخت کاری برای یک استراحت لذت بخش نیاز دارید. شما میتوانید آلاچیق ها را در ابعاد و اندازه های مختلف سفارش دهید و حتی مهمانان خود را هم به آلاچیق خود دعوت کنید.

 

4. حالت طبیعی آلاچیق چوب پلاست

حفظ حالت اولیه برای متریال مختلفی که در ساخت محصولات مختلف استفاده میکنیم، بسیار مهم است. چوب پلاستیک دقیقا همان چیزی است که شما می توانید در استفاده های مختلف راحتی بسیار خوبی از حفظ کیفیت اولیه آن داشته باشید. در مصارف مختلف، این ماده جذاب عملکردی بسیار خوب و پربازده می تواند برای شما داشته باشد.

همه ما می دانیم که متریال مصنوعی به مرور زمان می تواند زننده باشد. این زنده بودن احساس خوبی که ما نسبت به استفاده از ماده داریم، را از بین خواهد برد. اما یک آلاچیق چوب پلاستیک چنین سخنانی را نمی پذیرد. استفاده از چوب پلاست برای طراحی آلاچیق و پرگولا همان حالت طبیعی اولیه را برای استفاده های طولانی مدت آن تضمین خواهد کرد. می توانید در گرید های مختلف این ماده جذاب را سفارش داده و از استفاده از آن لذت ببرید.

 

5. تحمل شرایط آب و هوایی مختلف در آلاچیق چوب پلاستیک

آلاچیق های ساخته شده با استفاده از چوب پلاستیک در تغییرات دمایی و آب و هوایی مختلف مقاومت بسیار بالا و کیفیتی بسیار تضمینی ارائه می کنند. این مواد در رنگ ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند و استفاده از آنها در ساخت پرگولا و آلاچیق می تواند بازدهی بسیار مناسبی داشته باشد. همزمان با اینکه شما می توانید از این ماده به عنوان یک متریال باکیفیت استفاده کنید، تضمین تحمل شرایط آب و هوایی مختلف و فاکتور عایق بودن برای آن همیشه پابرجا خواهد بود.

استفاده از آلاچیق چوب پلاستیک در مصارف طولانی مدت، نیازمند عایق بودن در برابر سرما و گرما هم هست. ماده مورد نظر ما دقیقا تمامی این ویژگی ها را در تمام فصول سال برای شما ارائه خواهد داد.

 

6. ارائه طول عمری بالا در طراحی آلاچیق با استفاده از چوب پلاست

طول عمر بالای آلاچیق های ساخته شده با استفاده از چوب پلاست شما را نسبت به خرید و سفارش این ماده بیشتر ترغیب خواهد کرد. به طور میانگین، یک ماده چوبی که در استفاده های درون حیاط مورد مصرف قرار می گیرد، می تواند طول عمر میانگین ۲ الی ۵ سال برای شما ارائه دهد. اما یک آلاچیق ساخته شده با استفاده از چوب پلاست، می تواند طول عمر بالای ۱۰ الی ۱۵ سال را برای شما تضمین کند.

این طول عمر بالا دقیقاً همان سرمایه گذاری شما برای خرید خواهد بود. شما می توانید هم اکنون خرید کنید و تا سالیان سال از ماده خریداری کرده خود به خوبی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شما از یک آلاچیق می توانید برای مصارف مختلف استفاده کنید. پس طول عمر بالای آن نشان از کیفیت خوب آن است. پس طول عمر بالا، تضمین کیفیت سازه را برای مصارف متنوع نیز برای شما انجام خواهد داد.

 

7. تناسب قیمت آلاچیق چوب پلاست با بودجه شما

با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، چوب پلاست یا چوب پلاستیک برای ساخت و سفارش آلاچیق چوبی می تواند بسیار مناسب باشد. این ماده وزن بسیار کمی دارد و بر خلاف متریال چوبی، نیاز به پرداخت بسیار بالایی ندارد. ساخت آلاچیق چوبی با استفاده از چوب پلاست بازدهی خوبی خواهد داشت؛ زیرا شما می توانید پس از سفارش این ماده شاهد ساخت سریع آن در بازه زمانی بسیار کم باشید.

این ساخت سریع نیازمند وزن سبک، رنگ پذیری بالا و ابزار پذیری مناسب ماده دارد که تمامی این ویژگی ها در چوب پلاست به خوبی مشاهده می شود. این ماده قیمت نهایی مناسبی برای آلاچیق شما رقم خواهد زد. در نتیجه قیمت آلاچیق چوب پلاست در ابعاد و اندازه ها و طرح ها و رنگ های مختلف با توجه به بودجه شما تناسب خوبی خواهد داشت.

 

8. وزن سبک آلاچیق چوب پلاستیک

وزن سبک آلاچیق ساخته شده با استفاده از چوب پلاستیک در دو مرحله می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. اولین مرحله در هنگام ساخت این محصول است که عملکرد خوب آن با وزن کم، می تواند ساخت آلاچیق را با بیشترین سرعت و کمترین هزینه برای شما به سرانجام برساند.

در مرحله دوم شما پس از خرید آلاچیق چوب پلاست میتوانید حمل و نقل، جابجایی و نصب ساده آن را دریافت کنید. این ویژگی هنگامی برای شما اهمیت بیشتری می یابد که بخواهید پس از مدت زمان کوتاهی، دکوراسیون حیاط یا پشت بام خود را تغییر دهید. یک متریال بسیار سنگین وزن قابلیت جابجایی سریع و ساده را ندارد. اما یک آلاچیق چوب پلاستیک میتواند به راحتی جابجا شده، دوباره نصب شود و دکوراسیون حیاط شما را به طور کامل عوض کرده و مطابق میل شما تغییر دهد.

 

 

جمع بندی

در این مقاله از دکسان بطور کامل مزایای طراحی آلاچیق با استفاده از چوب پلاست را بررسی کردیم. این ماده ترکیبی که از ترکیب چوب و مواد پلیمری ساخته شده است، نوعی کامپوزیت مشهور است که عملکردی بی نظیر دارد. ویژگی ها و مزایای خرید چوب پلاست و سفارش آلاچیق چوب پلاست باعث می شود تا شما هزینه خرید آن را نوعی سرمایه گذاری برای آینده و تفریحات سالم خود در نظر بگیرید. البته باید گفت که قیمت چوب پلاست برای ساخت آلاچیق نسبت به دیگر متریال مثل چوب خالص یا آهن، کمتر هم خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت آلاچیق چوب پلاست و همچنین سفارش این سازه های جذاب و با دوام، می توانید با ما تماس بگیرید. مشاورین دکسان بصورت رایگان برای خرید شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین انتخاب را انجام دهید.

سوالات متداول

آلاچیق چوب پلاست چیست؟

استفاده از ماده چوب پلاست یا چوب پلاستیک برای ساخت آلاچیق از بهترین گزینه ها است که هم قیمت مناسبی دارد و هم طول عمر بسیار بالایی برای آلاچیق شما ارائه خواهد داد.

برای ساخت آلاچیق چوب بهتر است یا چوب پلاست؟

برای ساختن آلاچیق ماده ای که بتواند در برابر شرایط آب و هوایی و نفوذ حشرات موذی مقاوم باشد، بهتر است؛ پس چوب پلاست گزینه مناسب تری است.

چرا استفاده از چوب پلاست برای طراحی آلاچیق خوب است؟

مزایای بسیار زیاد چوب پلاست برای طراحی آلاچیق آن را به بهترین گزینه برای شما تبدیل کرده است.

قیمت آلاچیق چوب پلاست چقدر است؟

نسبت به دیگر متریال موجود برای ساخت آلاچیق، قیمت چوب پلاست بسیار پایین تر و مناسب تر است.

برای خرید آلاچیق چوب پلاستیک چه کار کنیم؟

برای خرید بهترین آلاچیق چوب پلاست با کیفیت تضمینی و نصب ساده، می توانید با مشاورین دکسان تماس بگیرید.

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top