info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

فلاور باکس چگونه باعث شادابی محوطه می شود؟

فلاور باکس یکی از زیباترین محصولاتی است که شما می توانید در حیاط یا دیگر فضاهای منزل خود استفاده کنید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این جعبه های جذاب، شادی بخشی آنها است. درختان و گیاهان همیشه باعث ایجاد حس طراوت می شوند؛ فلاور باکس هم از این قاعده مستثنی نیست.

برای تولید این جعبه های زیبا از مواد مختلفی استفاده می شود؛ برای مثال، فلاور باکس با چوب پلاست یکی از باکس های جذاب و کاربردی است. در ادامه این مقاله از مقالات دکسان، همراه ما باشید تا شما را با مزایای شادی بخشی فلاور باکس ها و بهترین فضاهای استفاده از آنها آشنا کنیم.

 

 فلاور باکس با چوب پلاست

 

مزایای شادی بخش فلاور باکس ها کدام اند؟

فلاور باکس ها یکی از انواع محصولات کاربردی در دکوراسیون حیاط منزل هستند. این جعبه های زیبا، می توانند در افزایش طراوت و تازگی و همچنین شادابی محوطه شما تاثیر گذار باشند. این شادابی، همان حس زیبای تماشای محوطه، قدم زدن و نشستن و استراحت کردن در آن است. معمولا در ساخت فلاور باکس ها، از گیاهان و گل های جذاب استفاده می شود؛ این کار باعث افزایش طراوت آنها خواهد شد.

 

علاوه بر این، فلاور باکس ها دارای مزایای زیر هستند که همه این مزایا در نهایت باعث افزایش شادابی محوطه شما خواهند شد:

  1. در این جعبه ها از جانداران زیبا ولی بی صدایی استفاده می شود! این جانداران می توانند گل ها و یا انواع گیاهان زیبا باشند. این گیاهان در نهایت باعث افزایش زیبایی محوطه شما می شوند.
  2. جابجایی فلاور باکس ها بسیار ساده است؛ شما می توانید هر وقت که خواستید، این جعبه ها را جابجا کرده و احساس طراوت متفاوت تری درون محوطه خود ایجاد کنید.
  3. مواد مختلفی برای ساخت این جعبه ها استفاده می شوند؛ هرکدام را که دوست دارید می توانید انتخاب کنید. این یعنی شما می توانید تنوع بسیار زیادی را در فلاور باکس های مختلف مشاهده کنید. بهترین آن ها البته فلاور باکس با چوب پلاستیک است. مزایای چوب پلاست انتها ندارد.
  4. طول عمر این باکس ها زیاد است و شما می توانید سالیان سال در آنها گیاهان متفاوتی بکارید. این مزیت باعث افزایش صرفه جویی شما در هزینه های مختلف نگهداری گل و گیاه نیز خواهد شد.

 

 

افزایش شادابی محوطه با فلاورباکس

یکی از مهمترین مزایای فلاور باکس ها، افزایش شادابی محوطه است. ما می توانیم این افزایش شادابی را با چند نکته جالب بیشتر نیز بکنیم. یکی از این نکات، ساخت یک فضای مخصوص برای قرار دادن انواع فلاور باکس ها با گیاهان و گل های متنوع و جذاب است. اگر در حال حاضر ایده ای برای این کار ندارید، اصلا نگران نباشید!

 

بخوانید: 6 ایده برای ساخت فلاور باکس با چوب پلاست

 

با این کار می توانید علاوه بر افزایش زیبایی بخشی از محوطه، تمام تمرکز انرژی های مثبت گیاهان را در یک نقطه متمرکز کنید. پس از آن، فقط کافی است گاهی به آن بخش از محوطه سر بزنید و ببینید که چگونه انرژی های جالب و شادی آور گیاهان را دریافت می کنید.

 

فلاور باکس چوب پلاست و افزایش شادابی

 

نکته دیگر، این است که از جنس های مختلفی برای فلاور باکس استفاده کنید. اگر این باکس ها را می خرید، دقت کنید که جنس های با دوام و زیبا برای آن انتخاب کنید. خرید فلاور باکس با چوب پلاستیک می تواند یکی از این انتخاب ها باشد. شما می توانید با خرید فلاورباکس چوب پلاستیک، حس زیبایی گیاهان کاشته شده را بیشتر نیز بکنید. چوب پلاست علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، طول عمر و دوام بالایی نیز دارد.

نکته دیگر این است که شما می توانید از فلاورباکس ها بصورت هدفمند استفاده کنید. برای مثال، می توانید این باکس های زیبای حیاط خود را بصورت ردیفی کنار یکدیگر بچینید.

سپس درون این باکس ها را پر از گیاهانی بکنید که رشد خوبی دارند. پس از آن می توانید از این باکس ها و گیاهان درون آن، بعنوان یک دیوار گیاهی یاد کنید! این دیوار همیشه بخش شادی آور محوطه شما خواهد بود. می توانید برای افزایش زیبایی و جذابیت این بخش، هر از چند گاهی آن را هرس کرده و از آن مراقبت کنید.

 

 فراموش نکنید هر چیز زیبایی نیاز به مراقبت دارد! 

دقت کنید که فلاورباکس ها با وجود تمام زیبایی ها و دوام بالای خود، نیاز به مراقبت دائمی خواهند داشت. با توجه به حساسیت بالای گل های مختلف، باید در انتخاب خود نهایت دقت را بکنید که بهترین و مقاوم ترین گل ها را برای شهری که در آن زندگی می کنید، انتخاب کنید.

سعی کنید هر روز وقتی را برای مراقبت از گیاهان و گل های درون فلاورباکس چوبی خود اختصاص دهید. این کار باعث افزایش زیبایی و طراوت آنها خواهد شد. علاوه بر این، سعی کنید در هنگام قرار دادن این باکس ها، مسیر تابش نور را به دقت مشاهده کرده و میزان سایه و نور را در طول روز بسنجید. سپس گیاهان خود را در منطقه ای مخصوص و کاملا ایمن قرار دهید.

در فصول مختلف نیز می توانید گیاهان خود را عوض کرده و یا گیاهان همیشه سبز را به مکانی دیگر منتقل کنید تا با طراوت بمانند. همچنین می توانید خاک درون فلاورباکس را هر چند وقت یکبار تعویض و تغذیه کنید تا گیاهان شما همیشه شاداب بمانند.

 

جمع بندی

در این مقاله دیدیم که فلاورباکس چگونه می تواند باعث افزایش شادابی محوطه شما شود. این جعبه های زیبا دوام بالایی دارند و استفاده از آنها ساده است. انواع مختلفی از جنس ها برای مواد این جعبه ها استفاده می شوند؛ برای مثال، فلاور باکس چوب پلاست یکی از انواع این مواد است. البته تنها استحکام و دوام چوب پلاستیک نیست که این ماده را خاص کرده است، قیمت چوب پلاست نیز در مقایسه با سایر مواد بسیار به صرفه تر خواهد بود.

با وجود تمام زیبایی های فلاورباکس، دقت کنید که این جعبه ها و گیاهان درون آنها نیاز به مراقبت نیز دارند. سعی کنید هر روز وقتی را برای باکس زیبا و شادی بخش خود اختصاص دهید. برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین فلاور باکس ها با بهترین کیفیت، می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

سوالات متداول

 

چرا از فلاور باکس استفاده کنیم؟

فلاور باکس ها می توانند حس زیبای طراوت گیاهان را به روز های درخشان شما مرتبط کنند؛ این جعبه های جادویی خواص فوق العاده ای دارند.

 

تاثیر افزایش شادابی بخشی فلاور باکس ها در حیاط و منزل چگونه است؟

با استفاده از انواع فلاور باکس در منزل و حیاط خانه خود، می توانید احساس زیبای شادی بخشی گل ها و گیاهان را لمس کنید.

 

خرید فلاور باکس با چوب پلاست چه مزایایی دارد؟

چوب پلاستیک یکی از موادی است که در تولید این باکس ها استفاده می شود. فلاورباکس چوبی علاوه بر مقاومت بالا، می تواند زیبایی منحصر به فردی برای شما ارائه کند.

 

قیمت چوب پلاست برای فلاور باکس چقدر است؟

چوب پلاست ها که در تولید این جعبه های زیبا استفاده می شوند، قیمت های متنوعی دارند. برای اطلاع از قیمت چوب پلاست می توانید با ما تماس بگیرید.

 

بهترین فلاور باکس چوبی را از کجا بخریم؟

برای خرید بهترین فلاور باکس چوبی با بهترین کیفیت، می توانید با ما تماس بگیرید.

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top