info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

ایده هایی برای ساخت فلاورباکس

فلاورباکس یا گلدان محفظه‌ای برای کاشت و پرورش گیاهان گوناگون است که با استفاده از آن می‌توانید به آسانی انواع گیاهان سبز و زنده را داخل آن جای دهید.فلاورباکس چوبی یکی از المان‌های اصلی در روف گاردن و نیز محوطه سازی به شمار می‌آید.

فلاورباکس چوبی ویژگی خاصی دارد که به راحتی با فضای سبز هماهنگ می‌شود؛ همین امر باعث ایجاد هارمونی خاص در محیط و در نهایت حس آرامش در افراد خواهد شد. گلدان در دکوراسیون داخلی این روزها نقش پر رنگی را ایفا می‌کند و از عناصر مهم فضاسازی محیط داخلی و بیرونی به شمار می‌آید. بنابراین می‌توانید فضایی دوست داشتنی با استفاده از گلدان چوبی و گل‌های سبز درون آن در محیط بوجود آورید.

فلاورباکس چوب پلاست

فلاورباکس یکی از کاربردی ترین محصولات ساخته شده از چوب پلاست می باشد و در زیباسازی فضاهای داخلی و خارجی استفاده می شود. چوب پلاستیک بدلیل دوامی که در برابر گرما،سرما و رطوبت و همچنین طرح و رنگ های متنوعی که دارد از بهترین متریال های مناسب جهت ساختن این سازه می باشد همچنین بعلت دارا بودن پروفیل های متنوع،دست طراح را در زمینه ساخت طرح های مختلف فلاورباکس،باز می گذارد.

فلاورباکس چوب پلاست
قیمت فلاورباکس چوب پلاست
ایده فلاورباکس

کاربرد فلاورباکس چوب پلاست

به دلیل تنوع در ابعاد وطرح های فلاورباکس ها، امکان استفاده از فلاورباکس ها در نقاط مختلف ساختمان مانند پشت بام، تراس، حیاط، فضای داخلی و … برای کاشت انواع درخت، درختچه، گل و … فراهم می باشد.
امکان جابجایی فلاورباکس ها در هر نقطه دلخواه و ایجاد تغییر در چیدمان و دکوراسیون محیط در مقایسه با باغچه های سنتی، مزیت دیگر این گلدان ها به حساب می آید.
استفاده از فلاورباکس در ایجاد روف گاردن، از طریق کاشت انواع درخت و درختچه و گل، جزو کاربردهای اساسی فلاورباکس ها محسوب می گردد.

قیمت فلاورباکس چوب پلاست

قیمت فلاورباکس هی چوب پلاست به عوامل متعددی بستگی دارد.سایز و طرح فلاورباکس از عوامل مهم در تعیین قیمت آن هستند.جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها می توانید با چوب پلاست دکسان تماس بگیرید.

ایده هایی برای ساخت فلاورباکس

wpc flowerbox 5
wpc flowerbox 6
wpc flowerbox 7

فلاورباکس چوبی
ساخت فلاورباکس چوب پلاست
طراحی فلاورباکس چوب پلاست

 اجرای فلاورباکس | ساخت فلاور باکس | ساخت فلاورباکس دیواری | قیمت فلاور باکس |  فلاور باکس | بام سبز | فضای سبز | محوطه سازی | چوب پلاست

 

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top