info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

چوب پلاستیک کیفیت و خودرو

 

 کامپوزیت چوب پلاستیک ،یک متریال سبز پایداراست. پایداری و دوام این محصول چشم انداز استفاده از آن در صنایع مختلف را بسیار روشن وپر کاربرد می نماید.

مهمترین  و بهترین ویژگی چوب پلاستیک همان بکار نرفتن مواد سمی در آن است که نه ضری متوجه انسان و نه زیانی برای طبیعت دارد.

اصطلاح وود پلاستیک کامپوزیت یا همان چوب پلاست به هر ماده مرکبی که شامل فیبر گیاهی و گرما سخت یا گرما نرم باشد اطلاق می گردد . در مقایسه با دیگر مواد الیافی ، الیاف گیاهی به طور کلی مناسب ترین گزینه برای تقویت پلاستیک به دلیل قدرت نسبی بالا و سفتی ،هزینه کم ،چگالی کمتر وانشار کم کازگربنیک ،می باشد .چوب پلاستیک قابلیت تجزیه بیولوژیک و تجدید پذیری را دارا می باشد.

با توجه به موارد ذکر شده و روند استفاده از پلیمرهای تقویت شده و نگاه بشر به حفظ محیط زیست و همچنین از نقطه نظر فنی استفاده از این کامپوزیت در صنعت خودرو سازی رو به افزایش است.

استحکام، خاصیت آکوستیک،کاهش وزن خودرو و کاهش مصرف سوخت ،هزینه پایین تولید آن و همچنین بهبود ایمنی مسافر و در آخر عملکرد مناسب چوب پلاست در درجه حرارت بالا و حفظ شدن شکل آن از عوامل اصلی استفاده از این متریال در صنعت خودرو سازی می باشد.

 

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top