info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

آلاچیق و پرگولا با چوب پلاست

آلاچیق و پرگولا با چوب پلاست3

 

طراحی فضای سبز با آلاچیق های با چوب پلاست

طراحی  حیاط، پاسیو، بالکن، روف گاردن و باغ همه و همه باید به گونه ای طراحی شود که نیازها و خواسته های صاحب خانه و استفاده کنندگان را برطرف کند. هرچقدر منظره ای که بوجود بیاید به طبیعت نزدیکتر باشد، محبوبتر بوده و این نکته ای است که بیشتر طراحان به آن توجه دارند. چوب پلاست به خاطر داشتن مزایای منحصر به  فردانتخاب خوبی برای فضاهای  بیپنی به شمار می آید.

برای اینکه بتوان چوب پلاست را در فضای بیرونی استفاده کرد، لازم نیست آن را با فرآیند و مواد مختلف مقاوم سازی نمودو قابلیت تحمل شرایط مختلف آب و هوایی را برای آن ایجاد کرد. واین به دلیل ذات چوب پلاستیک می باشد. نکته مهمی که در چوب پلاست وجود دارد، مقاومت آن به دفع و جذب رطوبت است. بنابراین برای برآورده کردن نیازهایی که در فضای خارج از منزل خود دارید، استفاده از این نوع متریال را در ارجحیت قرار دهید.

 

آلاچیق در طراحی فضای باز

یکی مهمنرین نکاتی که باید برای فضاهای باز در نظر گرفته شود، فضای نشستن است و چه بهتر که این فضا سرپوشیده باشد تا در شرایط مختلف آب و هوایی مانند آفتاب، باران و برف قابل استفاده باشد. آلاچیق به عنوان فضایی برای نشستن که دارای سقفی در بالای سر است، این ویژگی را دارد و با دید باز خود در اطراف، امکان استفاده از منظر زیبا را به شما می دهد.

همانطور که گفته شد، برای کاربرد چوب در آلاچیق بهتر است ازچوب پلاست استفاده نمود تا نگرانی در مورد تخریب و آسیب آن نداشته باشید.تجسم آلاچیقی از جنس چوب پلاست که حس چوب به شما می دهد.این حس خوب به همراه احساس اینکه برای ساخت آلاچیق شما درختی قطع نشده است لذت استفاده از فضای زیبایتان را دو چندان می کند.

 

طراحی پرگولای چوبی در محوطه

یکی دیگر از سازه هایی که برای فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد، پرگولا است. پرگولا مانند آلاچیق سقفی بالای خود دارد با این تفاوت که این سقف نیمه پوشیده است و توانایی جلوگیری از ورود برف و باران و یا آفتاب را به طور کامل به فضای نشستن نمی دهد.

پرگولا به خاط ساختارش برف و باران را کاملا فیلتر نمی کند ولی باید به در مقابل آنها مقاوم باشد! پرگولا از جنس چوب پلاست  زیبایی خاصی داشته و به دلیل تنوع رنگ  فضا را دلنشین می کند. برای سقف پرگولا ازپروفیل های موازی و یا پوشش گیاهی استفاده می شود تا فضایی نیم سایه را برای شما به وجود آورد.

 

آلاچیق و پرگولا با تنوع شکل

با تجربه بالایی که کارشناسان شرکت  دکسان در نصب انواع آلاچیق و پرگولا دارند، این نکته را بیان می کنند که تنوع بالا در طرح های آلاچیق و پرگولا و استقبال خوبی که از آنها دیده می شود، شما را تشویق می کند تا یکی از این فضاهای صمیمی و زیبا را در گوشه ایی از محوطه باز خود وارد کنید. نکته خوبی که در مورد پرگولا و آلاچیق وجود دارد این است که می تواند در صورتی که فضای کمتری خصوصا در بام سبز خود دارید، می توانید یکی از اضلاع را به دیوار چسبانده و سه طرف و یا حتی دو طرف باز یرای خود ایجاد کنید.

با توجه به قرار گرفتن آلاچیق و پرگولا در فضای بیرونی بارش باران و برف و همچنین آفتاب که به صورت مستقسم بر آن می تابد نمی تواند باعث آسیب دیدن آلاچیق شما گردد. همچنین متریال چوب پلاست  نیاز به نگهداری سالانه ندارد  و خیال شما از این بابت کاملا راحت می باشد. فقط از آلاچیق چوب پلاستی خود لذت ببرید.

از مزیت های دیگراستفاده از پرگولا و آلاچیق وجود داردایجار حصار در فضا است. چنانچه در محوطه بیرونی شما به دلیل دیدی که از ساختمان های اطراف وجود داشته باشد، می توانید با ایجاد پرگولا و آلاچیق، دید را تا حدی محدود کرده و کنترل کنید. در این صورت است که به خوبی می توانید از فضای دنج و آرام خود استفاده بهینه کنید و لذت ببرید.

 

محوطه خود را با چوب پلاست طراحی کنید

استفاده از چوب پلاست در محوطه سازی مانند کف ویا ساخت فلاور باکس و نشیمنگاه می تواند به فضای سبز شما طروات و زیبایی حاصی ببخشد.

ما پیشنهاد می کنیم برای طراحی محوطه بیرونی اگر از آلاچیق و پرگولای چوب پلاست استفاده می کنید، در بخش های دیگر هم آن را به کار ببرید مانند کفپوش، دیوارپوش، فلاور باکس، سکوهای نشستن و .... خواهید دید که مبلمانی از یک جنس آن هم چوب پلاست چطور تکمیل کننده هم هستند و فضایی گرم و صمیمی را برایتان  ایجا د می کنند.

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top