info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

مبلمان روف گاردن با چوب پلاست

مبلمان روف گاردن با چوب پلاستیک

مبلمان روف گاردن با چوب پلاست

اخیرا چند سالی است که از پشت بام ها به عنوان نمای پنجم در خانه ها یاد می شود،به  همین رو نباید از بام ها غافل شویم و آن ها را به حال خود رها کنیم، همان طور که برای حیاط ها و تراس های مان ارزش قائل می شویم و آن ها را به وسیله مبلمان ها و کفسازی ها تزیین و آماده برای استفاده می کنیم باید برای بام های خانه هم این کار را انجام دهیم. بام ها نیز جزئی از خانه هستند و قطعا به مبلمان های خاص خودشان احتیاج دارند، ایجاد بام سبز یکی از همین راه ها است؛ اما همین بام سبز هم به مبلمان هایی نیاز دارد که بتواند آن را قابل استفاده تر کند و به شما کمک کند تا بتوانید از بام سبز خانه تان لذت ببرید. چوب پلاست یکی از متریال هایی است که کاربرد فراوانی در مبلمان فضای خارجی دارد.

 

کفپوش چوب پلاست برای کف بام

انخستین گام برای تغییر چهره بام سبز تان می توانید انجام دهید،نصب کفپوش است. البته برای انتخاب کفپوش ها حتما باید با متخصصین این حرفه مشورت نمایید.چوب پلاست می تواند گزینه ای مناسب برای اینکار باشد. برای اینکار هم می تپان از دک ۱۵ سانت و زیر سازی فلزی استفاده نمود و هم می توان از موراییک ۳۰ سانت استفاده نمود که هر کدام مزایای خود را دارند. ولی نکته مهم استفاده از چوب پلاستیک می باشد.

 

ایجاد نشمین در روف گاردن

برای لذت بردن از مناظر اطراف و دیدن زیبایی ها نیاز به جایی برای نشستن دارید، پس حتما نیاز به مبلمان هایی برای این منظور خواهید داشت، این مبلمان ها به انواع و اقسام روش ها می توانند در بام سبزتان حضور پیدا کنند. در حالتی می توان نشیمن ها و نیمکت ها دقیقا در پشت دیوارها قراربگیرند و فضایی متعادل را به وجود آورند. این نیمکت های می توانند با قسمت هایی از بام سبز تان مشترک باشند.

 

ایجاد پارتیشن در بام سبز

قسمت هایی از فضای پشت بام و روف گاردن وجود دارند وجود دارد که دوست ندارید آن ها را با دیگر دوستان تان به اشتراک بگذارید، بهترین راه این است که این قسمت های بام سبزتان را به وسیله پارتیشن هااز بقیه قسمت ها جدا نمایید. شما می توانید پارتیشن هایی را تعبیه کنید که دارای درب برای رفت و آمد هستند با این کار دیگر لزومی ندارد که نگران دسترسی ها به خلتوتگاه خود باشید.چوب پلاست قادر به ایجاد این پارتیشن ها به زیبا ترین شکل می باشد.

 

استفاده از پرگولا ی چوب پلاست روی بام سبز

لازم است قبلاز ورود به این بخش پرگولا را به زبانی ساده تو ضیخ داد. به طور کلی این سایه بان هایی که به منظور ایجاد زیبایی و فضایی نیم سایه، در روی قسمتی از تراس ها، کنار دیوار، بر روی راهروهای باریک که یک طرف آن دیوار می باشد، احداث می گردد پرگولا گفته می شود. پرگولا ها نیز می توانند در طراحی بام سبز خانه تان مورد اسفاده قرار بگیرند. پرگولا به دلیل اینکه می تواند فضایی دوستانه تر و صمیمی ایجاد  کنند و جمع و جور تر هستند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

ساخت آلاچیق

برای داشتن فضای بیشتری در بام سبزتان ، بهتر است به جای پرگولا از آلاچیق استفاده کنید. پرگولاها معمولا نیمه مسقف هستند اما آلاچیق ها کاملادارای سقف پوشیده هستند و می توانند شما را از گزند آفتاب ویا باران در امان نگه دارند. آلاچیق ها فضای بیشتری را نیز برای نشستن دراختیار شما قرار می دهند. برای اجرای آلاچیق های مطابق با بام سبزتان می توانید از طرح های آلاچیق های چوب پلاستی دکسان در پروژه های این شرکت الهام بگیرید.کاتالوگ روف گاردن و چوب پلاست

 

مبلمان های متحرک و قابل جابجایی

برای روف گاردن منزل تان می توانید مبلمان های متحرک تهیه کنید تا بتوانید در صورت لزوم مدام آن ها را جا به جا کنید. این مبلمان ها می توانند از جنس های مختلف باشد که کاربرد آنها برای فضای بیرونی می باشد. همان مبلمان هایی که برای حیاط و تراس و بالکن تان تهیه کرده اید.

  فلاور باکس ویا گلدان

قسمت های از بام سبزتان قابلیت نصب گلدان را دارند و می توانید گلدان های دیواری تهیه کنید. این گلدان ها جای چندانی را نمی گیرند و می توانند جلوه ی دیگری از سرسبزی را به بام سبز خانه تان بیاورد. ساخت گونه های متفاوت گلدان و فلاور باکس با چوب پلاست چه به صورت دیواری و چه در کنار نشیمن گاه های ساخته شده می تواند جلوه ای زیبا به فضای روف گاردن شما بدهد.


 

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top