info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

کفپوش چوب پلاست استخر

خرید کفپوش دور استخر

کفپوش چوب پلاست استخر

یکی از موارد استفاده از پروفیل های چوب پلاست، پوشش کف بالکن ها و کناره های استخر می باشد.از دیر باز شنا به عنوان یکی از مفرح ترین ورزشها مورد توجه بوده است ، به همین دلیل ساخت استخر سالها در حیاط منازل مسکونی مورد توجه محوطه سازان قرار داشته است. امروزه با تغییر شکل زندگی شهر نشینی معمولا استخر بعنوان بخشی از محوطه سازی ویلا ها دیده می شود .

همانطور که می دانید اطراف استخر به دلیل وجود آب درون استخر دائما مرطوب خواهد بود و محصولی که برای کفپوش استخری در نظر گرفته‌اید باید در برابر رطوبت نیز مقاومت بالایی داشته باشد ،همچنین کفپوش منتخب شما باید در برابر لغزندگی مقاوم بوده و مانع سر خوردن شود. 

چوب پلاست به دلیل مقاومت بالا ،ضد آب بودن ،لغزنده نبودن،ضد قارچ و حشرات بودن، عدم نیاز به نگهداری یکی از بهترین گزینه ها برای کفپوش استخر به شمار می رود .قیمت آن از چوب ارزانتر است ولی همان گرما و زیبایی چوب را دارا می باشد. 

کفپوش دور استخر
چوب پلاست دور استخر

مزایای کفپوش چوب پلاست استخر

از مزایای  کامپوزیت چوب پلاستیک جهت اطراف استخر،دوام و مقاومت بالای آن نسبت به تماس مستقیم با آب است. انواع چوب طبیعی هنگامی که در تماس با آب به صورت مستقیم قرار میگیرند به مرور زمان ممکن است ترک برداشته و دچار شکاف شوند. در حالی که WPC در برابر تماس مستقیم با آب ندرتا دچار شکاف و ترک شده و در نتیجه برای افرادی که در اطراف استخر با پای پرهنه قدم میزنند ایجاد مشکل و آسیب نمیکند.

از دیگر خاصیت کفپوش چوب پلاستیک می توان به ضد قارچ بودن آن اشـــاره کرد و مهمتر از همه اینکــه چوب پلاست با داشتن ترکیبی از چوب و پلاستیک به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نمی شود و از خواص جالب چوب پلاست اینکه هیچ حشره ای علاقه ای به خوردن پلاستیک ندارد در حالی که اکثر اوقات چوب طبیعی محل زندگی انواع سوسکها و حشرات می باشد.

کفپوش چوب پلاست ضد کپک و قارچ و ضد آب است و مقاوم در برابر نفوذ حشرات. همچنین این کفپوش به هیچ عنوان لغزنده نیست،این ویژگی باعث شده تا کفپوش چوب پلاست در مقایسه با کفپوش های موجود در بازار، بیشترین کاربرد را در ساخت کفپوش استخرها داشته باشد.

البته باید به یک نکته توجه کرد و آن این است که چوب پلاست مانند چوب نیاز به نگهداری و ترمیم سالیانه ندارد و عمر آن بسیار طولانی است.

 

قیمت کفپوش
کفپوش استخری
چوب دور استخر

قیمت کفپوش دور استخر

 قیمت کفپوش استخر یکی از آیتم‌های اصلی هنگام انتخاب آن می باشد که با توجه به طرح و متراژ متفاوت خواهد بود. استفاده از چوب پلاست به عنوان کفپوش دور استخر قطعا قیمتی مقرون به صرفه خواهد داشت چون در دراز مدت هزینه‌های مرتبط با نگهداری و تعمیر آن بسیار پایین است.

اگر قصد بازسازی و یا خرید کفپوش استخر را دارید جهت مشاوره و اطلاع از قیمت چوب پلاست می توانید با ما در تماس باشید. 

همچنین از پروژه های ما در زمینه کفپوش استخر دیدن فرمایید.



 **سوالات خود را در مورد طراحی ، نصب و قیمت کفپوش چوب پلاست با دکسان در میان بگذارید.

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top