info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

نکات مهم نصب نمای چوب پلاست

نمای چوب پلاست

نماهای ساختمان از مهم ترین مسائل در ساختمان سازی می باشد امروز افراد سعی دارند نماهای زیبایی داشته باشند یکی از شایع ترین کاربردهای چوب پلاست، استفاده از آن ها در نماها می باشد چوب پلاست ها با توجه به اینکه دارای ظاهری زیبا هستند می توانند زیبایی و جلوه خاصی را به ساختمان ببخشند چوب پلاست ها علاوه بر زیبایی، این قابلیت را دارند که در هر طرح و اندازه دلخواهی ساخته شوند و هم چنین بهتر است بدانید که متریال استفاده شده در ساخت آن به گونه ای می باشد که به راحتی می توان آن را در محیط های داخلی و هم در محیط های خارجی استفاده کرد .

چوب پلاست یکی از مصالح جدید در طراحی نمای چوبی ساختمان‌ها می باشد. چوب پلاستیک می تواند جایگزین مناسبی برای چوب‌های فرآوری شده باشد. ترکیب چوب و مواد افزودنی چوب پلاستیک را در زمره یکی از پر مصرف‌ترین متریال‌های جهت استفاده در نمای ساختمان و دیواره های بیرونی قرار داده است .چوب پلاستی که امروزه با تکنولوژی جدید تولید  می شود، دارای زیبایی و دوام کافی برای این بخش از ساختمان سازی است.

تولید محصولات چوب پلاست در ابعاد و اندازه های مختلف و در طیف‌های رنگی متنوع در بازارعرضه می شوند. این تنوع محصول به طراحان  نمای ساختمان اجازه خواهد داد تا برای انتخاب خود گزینه های بسیاری را پیش رو داشته باشند. با توجه به اینکه چوب پلاستیک تنوع رنگی مناسبی  دارد و همچنین به خاطر ظاهر زیبای آن که حس چوب را به بیننده منتقل می کند به چشم کاربران ساختمان خوشایند خواهد بود.

نمای چوب پلاست

نکات مهم در نصب نمای چوب پلاست

1- قبل از اینکه بخواهید نما را نصب کنید باید از تراز بودن زیرسازی آن مطمئن شوید.

2- قبل از اینکه بخواهید عملیات نصب را شروع کنید چوب ها را مطابق با نقشه و زیرسازی آهنی برش دهید.

3- برای نرده های جلوی تراس ها ، می توان با استفاده از نبشی U شکل یا L شکل مخصوص که فضای مورد نیاز را برای متورم شدن و جابجایی فراهم می کند محصول را مستقیما روی فلز نصب کرد

4- بهتر است بدانید که فاصله های پیچ های نصب نماهای چوب پلاست به زیرسازی چوب پلاستیک وسط تا وسط باید حدود 40 سانتی متر باشد.

5- فاصله های پیچ های نصب چوب نما به زیر سازی چوب پلاست از سر چوب تا وسط اولین پیچ باید بین 4 تا 6 سانتی متر باشد.

6- خوب است بدانید که در هر اتصال نصب 2 پیچ به شکل متقارن از چوب نما به چوب زیرسازی توصیه می شود.

برای خرید و مشاهده محصولات  چوب پلاست، قیمت چوب پلاست و پروژه های مربوطه از سایت دکسان دیدن فرمایید.

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top