info@decksun.com         phone ico02 021-22644865 email ico05

نرده چوب پلاست بهترین جایگزین برای نرده فلزی در فضای باز

پروفیل چوب پلاستیک مختص فضای باز طراحی شده است؛ به این معنا که شما می‌توانید از این متریال در هر نقطه از فضای بیرونی استفاده کنید. همانطور که از نام محصول پیداست، ترکیبات اولیه بر پایه چوب و پلاستیک بوده که البته بیشتر آن را چوب تشکیل می‌دهد. وجود پلاستیک در تولید این متریال موجب می‌شود، تا مقاومت آن چند برابر شده و تمایز اصلی با چوب طبیعی باشد. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از این محصول در فضای بیرونی استفاده نمایید.این متریال دارای خصوصیات و ویژگی هایی است که کمتر ماده ای میتواند با آن رقابت کند. استفاده از آن به عنوان نرده و حصار محبوبیت زیادی داشته وخصوصیات بیشماری دارد.

اما چه مواردی باعث شده تا محصولات چوب پلاست مناسب فضای باز باشد:

• استفاده از پلاستیک در مرحله تولید و افزایش مقاومت
• مقاوم در برابر تابش نور خورشید و اشعه UV
• ترکیبات و مواد اولیه با کیفیت و مرغوب
• مقاوم در برابر انقباض و انبساط
• مقاوم در برابر حشرات و موریانه
• مقاوم در برابر رطوبت و نفوذ آب

fence wpc
fence wpc 2
نرده چوب پلاست

مهم‌ترین ویژگی‌های نرده چوب پلاست

نرده چوب پلاست  یکی از متداول‌ترین و محبوب‌ترین انواع نرده‌ها هستند که از امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع نرده چوب پلاست به دلیل ظاهر چوب مانند خود و حسی که به بیننده القا می‌کنند، هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و همواره مورد توجه هستند. حس طبیعی بودن و شادابی بخشیدن به محیط در کنار لوکس بودن موجب شده تا علیرغم نگهداری‌هایی که شاید این نوع نرده‌ها نسبت به انواع فلزی و جنس‌های دیگر نرده‌ها داشته باشند، بیشتر مورد استقبال قرار بگیرند. توجه داشته باشید که اگر از انواع نرده چوب پلاست در دکوراسیون منزلتان استفاده می‌کنید و یا نرده راه پله چوبی را برای مسیر ورودی خانه‌تان برگزیده‌اید، حتماً باید با روش‌های مراقبت از آن نیز به خوبی آشنا باشید. توجه داشته باشید که در ساخت نرده چوب پلاست از چوب و پلاستیک استفاده شده است و به شدت عایق رطوبت می باشد و در هر فضایی می توان از نرده چوب پلاست استفاده نمود.

 

مزیت‌های نرده چوب پلاست :

با توجه به ساختار تشکیل دهنده نرده‌ها چوب پلاست این نرده‌ها خواص مکانیکی مناسب تری نسبت به نرده‌های چوبی دارند که به آن اشاره می‌کنیم :
• سازگاری با محیط زیست و قطع نشدن درختان به خاطر ساخت نرده
• هزینه نگهداری کمتر نسبت به نرده‌ها چوبی
• مقاومت به عوامل محیطی و رطوبت
• بدون نیاز به صرف هزینه جداگانه جهت رنگ آمیزی
• ثبات ابعادی بالا بدون ترک خوردگی در سرما و گرما

قیمت نرده چوب پلاست

قیمت نرده‌های چوب پلاست با توجه به سه مولفه‌ی طرح نرده ، متراژ کار و کیفیت متریال به کار رفته شده در ساخت تعیین می‌گردد .برای دریافت قیمت نرده چوب پلاست با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

تماس با مدیریت فروش: 09123258702

درباره ما

شرکت چوب پلاست دکسان، تولید کننده با کیفیت ترین پروفیل های چوب پلاست و چوب پلاستیک جهت کف و نمای ساختمان، مبلمان شهری، آلاچیق، روف گاردن ، نرده 

facebook linkedin instagram telegram

تماس با ما

آدرس:ایران، تهران، خيابان شریعتی،پایین تر از مترو شریعتی،بعد از کوچه فلسفی،پلاک 1186 ،طبقه دوم ،واحد 12
تلفن:22644865 - 021
ایمیل: info[at]decksun[dot]com

Top